AYNADAKİ BEN…

AYNADAKİ BEN…



Aynadaki ben çok suskun her şeye bozulur o. Onun için bozulmayan insan akılsızdır. Çünkü anlamaz takmaz ve aptaldır..

İşte aynadaki bende böyle bir şey  '' bazen insanlar dost gibi yaklaşır fakat aynaya geçip bakınca herkesin gerçek yüzü ortadadır...''

Bazen tek tabanca takılman gerekir sırf kendini düşündüğünden değiş fazlasıyla arkadaşlarını düşündüğün için... Bazen de böyle dışlanırsın sırf kendini düşünmediğin için...

Bazen hiç istemediğin kadar arkadaşlarının yanında olmak istersin onlarla dost olmak istersin yakın olmak istersin bir kardeşçesine... Fakat bunu sen istersin... Bir Urfalı bir 
Ankaralı ile bir İstanbullu ile arkadaş olmak isteyebilir önemli olan bir İstanbullunun bir Ankaralının seninle arkadaş olmak isteyip istememesidir...  Malesef ki hayat bu kadar acıdır doğulusun diye dışlanırsın belki. Belki de kalabalık içinde tek yalnız olan sensindir.Bazen tek dostum aynadaki bendir. Yalnız kalınca aynadaki ben ile konuşursun. Bazen çok konuşursun ''çok konuşuyorsun'' derler. Bazen susarsın fakat  neden konuşmuyorsun demezler.

İşte bazen böyle yazmak gerekir bazen içini dökmek için.. Bazen rahatladığını zannedersin, bazen ağlarsın bazen yorganın altında ağlarsın bazen ağladıktan sonra yüzünü yıkamak için lavaboya gidersin bazen aynadaki seni görünce daha çok ağlarsın bazen hıçkırarak ağlarsın... Bazen ağlarsın işte..

Kimse bilmez senin derdini bazen durduk yere ağlarsın kimse anlamaz bazen gülerken ağlarsın çünkü sevdiklerini ağlayarak üzmek istemezsin. Bazen kimse anlamaz seni bazen aynadaki ben'e bakarsın... Saatlerce bakarsın sonra bir müzik duyarsın uyumaya çalışırsın çok yorulursun, bazen bir şarkı seni yorabilir... Bazen bir şarkı çok şey anlatır. Bazen koskaca kitap bir şey anlatır bazense 1 kelime kitaplar dolusu söz. (''Aşk'' gibi )

Bazen kendini dışlaman gerekiyor laylaylomdan kaçabilmek için fazla cıvıtmamak için
ben hep böyleyim  beni böyle kabullenmek zorundasınız yada kabullenmemek duygusalımdır bakmayın kahkahalarıma onun arkasında ne yatar. Kimse bilmez benim neler yaşadığımı da… Bir ben bilirim derdimi birde aynadaki ben.

Bazen  susman gerekir bazen haykırman, bazen yazman gerekir aynadaki beni görmek için bazen silmen. Bazen Rock dinlersin bazen Pop bazen Türkçe dinlemek istersin bazen yabancı bazen rap dinlemek istersin bazen Sagopa bazen kolera dinlersin bazen arabesk. 

Bazen öldüğünü zannedersin aynadaki beni görmezsin bazen sadece aynadaki ben vardır. Bazen aşık olursun ona yaklaşmaya çalışırsın bazen 1 kişiye değil çok kişiye aşık olursun.
Bazen yasak bir aşktır bazen imkansız. Bazen birine öyle bir bağlanırsın ki unutamazsın bazen sadece bir Hilal'e aşık olursun onu senelerce unutamazsın 6 yıl geçmesine rağmen...

Bazen güldürmeye çalışırsın bazen gülmeye bazen çok komik bir şey olsa bile gülemezsin çünkü o gün gülümsemeyi aynadaki bende bırakmışsındır.

Hayat böyle işte bazen bir ok bile adam'a çok koyar canını acıtır. Bazen öyle bir ok gelir ki kalbine çok mutlu olursun. Bazen bir ok ile hayat sonlanır. Bazen bir okla iki hayat birleşir, yeni hayatlar doğar.

Bazen insanların aklına bir şey gelmez hep birilerini tekrir eder kimse bilmez neden tekrir ettiklerini bazen düşünemekdiklerini zannedersin bazense düşünemeyecek kadar tembel olduklarını oysaki hem çok iyi düşünürler hem de çok çalışkanlardır fakat moda sanıp tekrir ederler...

Bazen ayıp sanılan şey ayıp olan değildir bazen insan bilmediği için ayıp zanneder bazense cahilliğin ayıp olduğu veya cahilliği hakaret olarak algılar fakat senin suçun değildir cehalet hayaller sonsuzken ve dünyada milyarlarca hayal varken nasıl olmaz ki cahil insan... 

Aslında kendisini hiç sevesem de Tatlıses’in çok güzel bir sözü var '' Urfa da Oxford vardı da biz mi okumadık''.

Hayat bazen susturur bazen Aynadaki benin saçmaladığı düşünülür saçmalayan ben değil bende olamazdım. Sadece sıkılan ve hayattan ders almak istemeyen hep eğlenip gırgır şamata isteyen insanlardır ben bunu kendimde gördüm aynadaki ben ise beni bu yoldan kurtardır...

Nietzsche der ki ; İnançsız insan inananları gürültücü ve ısrarcı bulur, savunmaya geçer.

Aynadaki ben ve bendeki ben. Aynadaki ben görünüşler dünyası bendeki ben idealar dünyasıdır…
                                                                                                
Yazan : Adil KÖROĞLU

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...