Herkes bir gün yaşlanacak



YaşlılarBenim adım İpek.  Lisede öğrenimime devam ediyorum. Hayatın sadece ders çalışmaktan ibaret olmadığını düşünüyorum. Hayatta aktif bir şekilde rol almak istiyorum. Sosyal sorumluluk projeleri de bu yönden büyük önem taşıyor.
Ülkemizdeki yaşlıların mutsuz olduğu hakkında bir araştırma okudum. Uzun zamandır bir sosyal sorumluluk projesinde yer almayı düşünüyordum. Belki de bunu ben başlatabilirim. Huzur evlerinde pek çok dedemiz ve ninemiz konuk ediliyor. Onlar için bir şeyler yapabiliriz.
Benim fikrimce gönüllü arkadaşlar tarafından onlar için etkinlikler düzenlenebilir. Türk halk müziği ve sanat müziği büyüklerimizin ilgisini çeken müzik türlerinden. Bunu dikkate alarak onlara müzik ziyafeti çekebiliriz. Böylece hem sanat adına hem de sosyal sorumluluk adına bir şey yapmış oluruz.
Ne de olsa hep genç kalacak değiliz, bugünün gençleri olarak geleceğimize yatırım yapmalıyız. Unutmayalım, gençlik iksiri keşfedilmediği sürece, yarın bizler de yaşlanacağız..

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...