Murat ÖZANLAR "YBS'de Kariyer"

Bartın Üniversitesi konferans salonunda gerçekleşen seminere birçoğu Yönetim Bilişim Sistemleri okuyan birçok Öğrenci katıldı.
Seminer'in konuşmacısı "KEY OF CHANGE Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık" Şirketinin kurucusu Murat ÖZANLAR idi.

ÖZANLAR Konuşmasında ;

* Beynin sağ ve sol yönleri ne işe yarar? Hangi işlevler vardır?

* Yönetim Bilişim Sistemleri nedir? Önemi Nedir?

* Yönetim Bilişim Sistemlerinin çalışma alanları nerelerdir?

* Yönetim Bilişim Sistemleri mezunlarının hangi alanlarda iş bulabileceklerine?

* Mezun olduktan sonra neler yapmaları gerektiğine?

* CV hazırlamada dikkat edilmesi gereken hususlar ve işe girebilmek için dikkat çekici bir CV nasıl hazırlanır?

* S.W.O.T. Analizi Nedir?

* İSO nedir?

* Kendini satma ve CV hazırlama

BI, E-bussiness, ERP ve CRM gibi konulara ve hususlara değindi.



Tüm Hakları Eleştironik'te Saklıdır.
Eleştironik

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...